sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

sydney

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

08 Juli 2006 | Australië, Sydney

ben ik weer
nadat het zweedse meisje me lief heeft uitgezwaaid. rustig door de douane gelopen zonder problemen na een lange vlucht met veel turbielentie(kweet echt nie hoe je et schrijft haha) en een vervelende smekkende chinees naast me dan eindelijk in sydney. bij de douane word je ff door een hond besnuffelt want ze zijn als de dood dat je iets meeneemt dat de natuur kan aantasten van australie. Uiteindelijk de trein gepakt naar sydney central die echt overvol was. Al snel een leuke hostel gevonden voor een goeie prijs waar ik om 9uur s'ochtends binnen kwam in een kamer met 4 mensen die allemaal sliepen natuurlijk! ik maar beetje in de stad rondgekekentoen terug naar de hostel gegaan en contacten gelegd. meteen met die lui uitgeweest in een of andere ierse bar wat wel heel gezellig was. 4 juli een dag die ik niet snel vergeet ik dacht laat laat ik is de toerist uithangen door naar opera house te kijken. na het eenmal gevonden te hebben maar ff gaan zitten was namelijk een flinke wandeling. eenmal in die toeristische gedachte dacht ik laat ik ook de botanic gardens maar is gaan bekijken FOUTJE ik ben eindelijk 4 uur bezig geweest de weg terug te vinden naar de hostel me benen waren gesloopt. de eigenaar van de hostel was ''impressed'' haha. toen hoe kan het ook anders weer uitgeweest in the Gaff. daarna voetbal gekeken met een leuke franse meid o.a (fransen hebben echt geweldig accent) en pas om half 8 in de morgen gaan slapen. Dag erna te laat wakker gewoon echt niks gedaan! 6 juli een mooie dag de eigenaar heeft 3000 muziekbestanden op zijn computer staan en heeft die voor me op me ipod gezet geweldig kheb weer muziek:D ik heb ook op deze dag een leuke reis naar surfers paradise geboekt want Sydney is echt VEEL TE KOUD. 7 juli wou ik me backpack ophalen die gemaakt zou worden eenmaal aangekomen je raad et al hoe kan et ook anders zijn ze mijn backpack vergeten mee te brengen.(ze hebben em nu persoonlijk gebracht ghehe) ohja ook een telefoon gekocht een leuke nokia voor de geintreseerden 0401402261. ik moet zeggen het geld vliegt je hier de deur uit maja dat hoort ook sow haha sydney is niet de leukste stad maar de mensen van de hostel zijn echt geweldig ik zal proberen foto's in dezer dagen op de site te zetten.

  • 08 Juli 2006 - 08:29

    Lynos:

    heey neef:D

    kben blij dat alles goed met je gaat
    "
    met mij ook
    heele veel plezier en een leuke tijd;)

    kusjj., je nigtjj

  • 08 Juli 2006 - 10:44

    Paul Sandra Jules Max Amber:

    Hoi Jordy

    We zijn jaloers op je, geweldige reisverhalen, we volgen je verhalen nu!
    Anita en Lynn zijn nu even bij ons want wij gaan met de sleurhut naar Frankrijk. Nu maar hopen dat ze in de finale winnen anders zitten we met een stel chagarijnen Tuffen deze Bauertjes toch naar Italie.

    Groeten
    P S J M A


  • 08 Juli 2006 - 16:40

    Harry , Simone , Renzo & Lynn:

    heey jordy

    Leuk dat we weer even van jou horen.
    Zow blijven we op de hoogte van jou avonturen!
    Hier is het lekker weer dus genieten we van het zonnetjj in het giesegat:)

    Renzo heeft ondanks het mooie weer Bronchites opgelopen...
    En houd ons daarom 's nachts wakker door zijn gehoest
    Maar ja met een kuurtjj zal het wel weer over waaien
    Maandag gaat hij op vakantie met ted naar Friesland.

    Lynn is net weer trug na 2 dagen logeren bij je mammie
    lkkr veel aand8.
    ze vond het super gezellig..

    Maar wat we nu vertellen is wel grappig..

    oma heeft een overbelaste knie door mex omdat ze nu 5x per dag moet lopen in plaats 2x

    Nou we wensen je veel plezier

    en tot het volgende berichtjj:D

    -XxX-
    de familie van duren:P

  • 08 Juli 2006 - 22:18

    Jan Jansen:

    Hoi Jordy!

    Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt!

    We kijken uit naar je eerste foto's.

    Groeten,

    Eelan & Jan

  • 09 Juli 2006 - 06:09

    Marıon:

    Jordy

    Effe een berıchtje uıt Turkıje. Het ıs geweldıg hıer maar morgen gaan wıj weer naar huıs.
    Hou je taaı en genıet!!!!

    Luv u.

    Sılvıo Gına Mılan en Marıon

  • 11 Juli 2006 - 14:08

    Esmee:

    Br0ederrrr,,

    Wsaaapp?? en met je wenkbrauw wehhe heel sieliggg
    ik ben ondertusse weer trug uit Frankrijk heel lekker gehad daar haha :P vooral heel veel nix d0en lekker luiere en bruin w0rde wheehhe ik mis j0u 0uwe,,, maaruhh g0ed dat j t verder leuk hebb.. ik bel je snel ff jaaa?? maar tis nu beetj laat bij j0u dusss is sielig:):):) ikke laat snel wel weer berigje 8er ennuh reageer is een xtje ;)
    Kussss,,,

    Je Susjee..

  • 11 Juli 2006 - 20:10

    Suus:

    hoi Jordy,

    zo te horen en lezen heel wat meegemaakt en beleefd in zo'n korte tijd..........geweldig toch...geniet er maar van en heel veel plezier!!!!!
    gr. en liefs Suus

  • 13 Juli 2006 - 10:57

    Rob Van Buuren:

    hé jordy,

    heb vanochtend je paps van de baan geslagen en heb net van hem je url adres gekregen. ik ga je avonturen vanaf nu volgen. hopelijk gaat het nu goed met je op weg naar surfers paradise.

    tot meels,
    rob

  • 13 Juli 2006 - 20:30

    Pavel:

    PIMP hoessut nouuuuuu???
    hahaha hier lekker man moet alleen echt zoooooo veeel werken.
    ouwe hou het rustug aan en ik wacht op je nieuwe berichtjes

    rustug brother(Y)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 133585

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: