Veilig Aangekomen, dus No Worries - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Veilig Aangekomen, dus No Worries - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Veilig Aangekomen, dus No Worries

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

17 Juni 2007 | Thailand, Bangkok

He ff zodat iedereen het weet, ik zit in Thailand!!!
Veilig aangekomen en na een lange dag in me hotel ingecheckt, wat overigens superdeluxe is voor die 10 euro p avond!!
Het is onzettend heet, 38 graadjes maar liefst!! maja daar kwam ik ook voor...
Ik heb ook me ticket geboekt voor Phuket en me hotel... Dus alles is geregeld... Zo gauw ik daar ben zou ik wel ff een mooie update geven van me laatste weken...
Ohja Zusje en Renzo gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Foto's heb ik ook nog niet gemaakt dus hier houdt het op....

See you laterrrr

  • 18 Juni 2007 - 10:10

    Jenny!!:

    Hey Jordy!!

    hier ben ik weer na een hele lange tijd!!
    ik zie dat het nog steeds goed met je gaat, leuke foto's heb je er weer opgezet!!!

    ik heb het druk gehad de laatste tijd!!
    daarom heb lang niks meer van me laten horen, maar ik dacht ik stuur jordy weer ff een leuk berichtje!!
    deze week exames, hoop op een diploma en daarna krijg ik een contract bij de kapsalon, eindelijk van school af!!!!

    maare wanneer kom je terug of ben je van plan nog langer te blijven???
    ik hoor het wel allemaal van je moeder!
    heel veel plezier nog!!
    ik blijf op de hoogte!!
    Kusjes Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 133499

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: