The Easter show - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu The Easter show - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

The Easter show

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

19 April 2007 | Australië, Sydney

he hier nog ff een berichtje, ik had me laatste bericht nog niet afgemaakt maja wat maakt et ook uit. Net 2 weken werken erop zitten dus deze jongen is zeeer blij..

Na Met de bus vertrokken vanuit melbourne en op naar sydney... De busrit was opzich vrij comfortable behalve dan die luft van de rokers:S naja eindelijk dan in sydney aangekomen en ingecheckt in het hostel waar het allemaal begon... ongelofelijk maar waar de hostelmanager herkende me zelfs nog:D dus marleen en ik ingecheckt in een 2 persoonskamer. Dus die avond al kennisgemaakt met alle andere gezellige BP en nadat de volle gunbag op was als een blok in slaap gevallen. Vandaag moesten we naar de introductie voor ons baantje op de easter show.. wat een feest!NOT. Wij met zijn 4'en naar de Olympic stadium!! treinkaartje kostte maar liefst $7.80... Naja Ik stap dus de trein uit, de trein rijd weg, Jordy beseft ineens dat zijn tas weg is met paspoort,portemenee, camera, ipod, rijbewijs oftewel alles!!! Dag ervoor met marleen er no0g over gehad hoe erg het zou zijn als ik dat tasje kwijt zou raken!! Dus jordy panisch overal het hele treinstation op zijn kop gezet, moeders gebeld en de creditcard laten blokkeren!!!Toen naar Central geraced en bij het poltie bureau er een medling van gemaakt. MAAAAAr tijdens dit fijne proces werd ik gebeld door superman, hij had me tas gevonden!!! In Liverpool 1 van de verste buitenwijken van sydney!!! hij zou de tas naar het poltiebureau brengen.. Dus jordy kon weer met een gerust hart slapen..!!
De eerste werkdag van de vele die komen zouden!! Met Marleen dus de op het terrein aangekomen en we konden daar lekker bananen gaan stikken voor marleen banana tent!! Dit 6 uur gedaan en toen gezegd dikke doei!! Wij gaan met die banaan.. Dus de trein gepakt naar liverpool en daar het poltiebureau opgezocht! Kregen we zo'n dom wijf die de tas maar niet kon vinden.. Komt ze aan ja srry kan je tas niet vinden helaas!! Kdacht echt dies niet goed!!! Dus jordy relletje schoppen daar!!! Komt een poltieagent en die vind em in 10sec!!! Dus jordy flink wat irritatie woordjes eruit gefloept waarvan ze alleen fuck eruit konden plukken hahaha HEY NO SWEARING AT THE POLICE STATION. naja dat voorbij jordy blij, superman bedankt en weg was hij!!

De tweede werkdag, er werd verwacht dat het allemaal o zo druk zou worden..NOT.. Ik werkte met een onzettende mungul naast me, die gast sprak zo onduidelijk engels dat de ozzies zelf hem niet konden verstaan. Wel leuk dat ik weer werk met me favoriete Maori, Yvonne en haar zoon Levi.. Ook een grappige nieuwkomer genaamd Moses werkt met ons! Wat er in 2 weken wel niet kan gebeuren met met personeel en alles poeh poeh... Het begon al dat op met dat er $380 uit de kassa miste.. dan kregen we ook nog is gezeik omdat Levi (15) door 3 volwassen mannen werd bedreigd! Dat is het laatste wat je moet doen als bij Yvonne!! dus hoop gezeik en alles.. maja die gasten dus ontslagen en fini..De meisjes die verdacht werden van stelen gingen er ook uit dus dat scheelde weer.. Naja Voor de rest vind ik die easter show niet zoveel specials het is gewoon een grote kermis.. Alleen betaal je je scheef ervoor!! Ik en Levi zijn nog een hoop attracties ingeweest waarvan No limit veruit het engste is waar ik ook in ben geweest!!! Marleen ondersteunt dit!!! Levi ook!! moses ook! Naja ik 10 jaar ouder eruit gekomen weer doorwerken he... You're of you're Chops mate!!! A true Bro !! Naja Ik elke dag natuurlijk bij marleen in elke dag in chocolade gedipte bananen gehaald en aardbeien, Le Backpacker Du Zeeeeer Luxe....Ook lekker chinees elke dag en foccacia, gratis en voor niets!! Ook heeft Levi een dagje in een hostel ervaren.. Hij is bij ons blijven pitten en heeft met ons een paar neutjes meegedronken.. hij heeft plannen om naar Europa te gaan dus hij vond dit een leuke ervaring. Voor de rest ja ging alles zijn gangetje, werkten ongeveer 14 uur p dag!! Dan was dan eindelijk het moment daar de laatste dag!! ff 16 uurtjes gewerkt en toen de flappen gaan halen!!! ik kom daar aan blijken alle uren die ze hadden opgeschreven niet te kloppen, maar goed dat jordytje alles had opschreven en dat bracht het totaal op 2212 dollar in 2 weekjes, o yeah!! dus met de taxi naar het hostel en marleen en ik zijn gaan zwemmen in onze 20 dollar Bills!!!!

Deze ochtend worden we wakker blijkt dat ze ons kamer niet aan iemand anders verwezen is!!1 en dat het hostel vol is!!! PUUUHHHH En de manager is vrij dus die was er niet, dus marleen en ik dachten dikke vinger! Wij blijven gewoon:P geboekt voor een andere kamer voor morgen en vandaag hebben we een bed bemachtigd van een vriendin die ergens anders slaapt :D Dus ja wij hebben het wel goed hier hier ik ga ff kijken voor me vlucht naar nieuw zeeland en dan is het weer op naar een nieuw avontuur:D

Ohja de foto's zet ik binnenkort er een keer op als ik tijd zat heb:D

Dikke doei xxx

  • 20 April 2007 - 21:50

    Jan Jansen:

    Goed bezig harde werker!

    Ik e-mail je binnenkort.

    Groeten,

    Jan

  • 23 April 2007 - 02:01

    Lisa:

    hee jordy! applaus voor de leuke verhalen en tnx voor da picca's, ookal zit ik nu naast je zo'n berichtje is altijd leuk :)
    genieten van je laatste daagjes en veel pelzier in nieuw zeeland plus tailand..
    spreek je
    kus lisa

  • 07 Mei 2007 - 18:45

    Chris P.:

    Heee maatje, hoe is tie dan? Zo te lezen nog steeds oke?! Ik hier in Nederland weer helemaal terug, huis gevonden in Amsterdam... ( jaja ) en weer an die arbeit. Zo nu en dan enorme gedachtes naar Oz.. hoe geweldig was / is het! Geniet er nog ff van enne laat het weten als je weer richting terug komt! groets Chris ( ik zeg Airlie Beach en verder ;-) )

  • 08 Mei 2007 - 18:59

    Sia:

    haaaai aapje.

    ik zie dat je je nog steeds vermaakt daar :D dass moooi!
    Heb over een weekje killing-exams samen met je zusje:D. Maar goed, nog een maandje te gaan, dan heb ik ook alle vrijheid haha

    Dikke kuss vanuit Gies en nog heeel veel plezier daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 133499

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: