i love hong kong - Reisverslag uit Peking, China van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu i love hong kong - Reisverslag uit Peking, China van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

i love hong kong

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

02 Juli 2006 | China, Peking

nou alweer een berichtje, sta nu op het punt naar het vliegveld te gaan en dan naar sydney. eerst ff snel gebruik maken van het gratis internet. wat een dag heb ik gister gehad echt geweldig. ik stond pas laat op maar met die hitte hier kun je moeilijk niet blijven liggen. ik besloot naar buiten te gaan met de gedachte we zien wel wat er is. dit heeft wat leuke dingen opgeleverd zo ben ik bij de aquarium street geweest dat is een lange straat vol met vissen en hagedissen schildpadden echt geweldig om te zien. toen ben ik naar flower market geweest dat is dan een straat met heeel veeel winkels met bloemen enzo, en dan hebben we nog een markt de bird market ook geinig zoals je al raad een straat vol met vogektjes in kleine kooitjes. toen ik ff terug ging naar het hotel ontmoette ik een zweeds meisje. zij wist wat meer van de stad als ik dus heeft ze me een hoop laten zien van de stad. zo zijn we o.a wezen zwemmen en een wandeling door een heel mooi park. ze heeft et in die tussentijd voor mekaar gekregen alle muziek van me ipod te wissen dus das knap balen ipod zonder muziek. ook ben ik nog naar de lichtshow geweest waarin een deel van de stad 1 grote disco word. ik kon het gistermiddag niet laten de voetbalvelden op te zoeken. dus ff balletje getrapt met een paar chinezen. et is niet mogelijk te voetballen hier btw de hitte is verschrikkelijk voor voetbal ze spelen hier ook meer op beton 7 tegen 7 en ze hebben geen amateurclubs haha heel erg. ohja gisteravond ook nog engeland - portugal gekeken maar ondanks mijn gejuich voor angelan hebben ze tog verloren tot diepe treurigheid van vele engelsen hier. vandaag ff lekker lopen luieren en te horen gekregen dat me backpack terecht is gelukkig. ik ga hem nu ophalen en het zweedse meisje gaat me ff uitzwaaien. het is leuk oom te horen hoe enthousiast iedereen obver australie is hier. bijan elke backpacker is er geweest.
dus met veel zin naar sydney waar et nu iets kouwer is
jordy

  • 02 Juli 2006 - 08:22

    Jan Jansen:

    Ha die Jordy!

    Zweedse meisjes en i-pods: geen goede combinatie!

    Fijn om te lezen dat je weer herenigd bent met je rugzak!

    Goede reis naar Australië en tot lezens.

    Elena en Jan

  • 02 Juli 2006 - 08:22

    Jan Jansen:

    Ha die Jordy!

    Zweedse meisjes en i-pods: geen goede combinatie!

    Fijn om te lezen dat je weer herenigd bent met je rugzak!

    Goede reis naar Australië en tot lezens.

    Elena en Jan

  • 02 Juli 2006 - 18:42

    Harry Simone Renzo En Lynn:

    heey jordy

    vergeleken met jou,doen wij natuurlijk maar saaie dingen, vandaag lekker met het bootje naar giesbeek geweest lekker bruin worden.
    gisteren hebben lynn en ik wel een leuke dag gehad lekker naar scheveningen lekker gegeten daarna langs het strand gewandeld en als laatste naar de lion king.dit was indrukwekkend,mooie kostuums, zang waar je kippenvel van kreeg gewoon geweldig!

    Maar toch hebben we wel aan jou gedacht!

    met alle pech waarmee jij begonnen bent..
    hopen dat de rest wat soepeler verloopt!
    maarja je hebt de tijd.
    En zeker een leuke tijd, met veel nieuwe ontdekkingen.

    Kusjjes, Harry Simone Renzo En Lynn!!

    we denken aan jou!

  • 02 Juli 2006 - 20:28

    Esmee:

    Elo0w br0ederr,,
    Lekker begin van je heerlyke reis whahah :P.. kan o0k niemand anders 0verk0me natuurluk :P ma da komp vas amaal wel g0ed.. :D eindelijk naar Australie 0uwe..!! da heeft lang geduurd he.. :D nja ik kan eigenlijk alleen maar blij vo0r je sijn h0ewel ik je nu al wel begin te misse :P een beetje dan ;) ik kom je cker opsoeke in Australie.. maar alleen als er daar z0mer is whaha :P K0m ik je weer ff lastig vallen.. Ik ga Morgen op vakantie met L0tte lekker naar Zuid Frankrijk duss ben nu flink aan t pakken heb ongeveer 5x zoveel spullen als jij haha en jij gaat een jaar ik een week :P:P.. maaruh ik hoop dat t so0drekt allemaal wat beter verloopt en dat je vbeel plezier heb tusse de kangoeroes.. !! L0vee y0u,, Je KLeinee Susjeeee,,, Esmee

  • 04 Juli 2006 - 21:01

    Fam Leijser Uit Haalderen:

    heey Jordy!
    hoestie daar??
    we lezen dat je al veel meegemaakt hebt in die korte tijd!
    we zijn benieuwd naar de foto's die je straks allemaal kan laten zien!
    maikel zegt: hou um ien de box!! hahahah
    groetjes en nog heel veel plezier!

    groetjes willie helma jenny+luuk en maikel

    P.s we houden je verslagen in de gaten, het is leuk om allemaal te lezen wat je daar allemaal mee maakt!

  • 06 Juli 2006 - 10:10

    Lieke:

    heej lieve jordy
    wat baluh man je begin, maar nja als er nu al relatief zo veel is misgegaan kan de toekomst er toch alleen maar zonnig uitzien?? je zal nu ondertussen wel in sydney zijn, enk weet zeker dat je het daar ook geweldig zal hebben!
    heel veel plezier liefs lieke

  • 07 Juli 2006 - 13:53

    Robin:

    Jordy,

    Goed om te lezen dat alles goed met je gaat. Meteen weer achter de zweedse vrouwen aan. Je maakt alleen een levensgrote fout.. Aangezien een zweedse vrouw altijd blond is moet haar natuurlijk niet met jouw iPod om laten gaan. Dat is vragen om problemen!Blonde vrouwen en techniek...;)

    Kerel, Geniet ervan, je doet het tenslotte allemaal maar een keer!

  • 18 September 2006 - 17:08

    Muhammed:

    Wel leuk verhaaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 133598

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: