moeilijk begin - Reisverslag uit Peking, China van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu moeilijk begin - Reisverslag uit Peking, China van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

moeilijk begin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

30 Juni 2006 | China, Peking

nou hier al een snel berichtje wat een begin van de reis. Alles leek goed te verlopen tot aan london doordat een of andere slimmerd van britisch airways me naar de verkeerde terminal had gestuurd heb ik dus me vlucht gemist. knap balen. nu kon ik pas de volgende dag om 12.20 vertrekken met alle ellende van dien ivm met hostel reserveringen, bagage enz. na de nieuwe tickets te hebben geregeld, (gratis btw) ben ik maar bij de andere gedupeerden gaan zitten. daar zitten o.a 2 chinese meisjes waar ik bij ben gaan zitten. zij kwamen toevallig uit hong kong dus ik heb toen veel kennis van de cultuur op gedaan. na 11 uur wakker te hebben geleden ging ik me in checken ik nam afscheid van de chinese meisjes waarvoor 3 x kussen op de wang een beetje een cultuurshok was haha. overigens ook adressen uitgewisseld. na lang gew8 te hebben op het vliegveld en een nederlands elftal shirt te hebben gekocht 34 eurie:D scheelt weer! en een ipod hoesje kon ik eindelijk vliegen. onderweg nog een jolige fransoos tegengekomen die naar australie ging. na een lange lange vliegreis eindelijk in hong kong aangekomen wanneer het volgende probleem zich alweer aandeed.
BAGAGE was er niet, zelfs nadat ik tot 2 keer toe naar die BA ben geweest. ongelooflijk. nu dus hopen dat ik het morgen (31 juni) kan ophalen. toen de bus naar Mong Kok, geweldigom te zien de drukke straten en massa's chinezen. waar ik nog hard om gelachen heb waren de steigers van hong kong. die zijn iets anders als bij ons die worden hier van Bamboo gemaakt haha geweldig om te zien naja nu wachtend op me slaapkamertje en op een berichtje voor me backpack:S
groetjes jordy

  • 30 Juni 2006 - 11:09

    Di Stefano:

    Nu al een mannenverhaal. Wat een saaie reis had moeten worden (van A naar B) is nu al een verhaal appart geworden haha! Het zal wel echt klote zijn als je bagage zoek is geraakt, dan is het wel een kut begin.

    Maarja je krijgt met nog wel meer dingen te maken en dat maakt het uiteindelijk allemaal zo leuk om te backpacken.

    Groeten uit het "zonnige" Nederland...houjewah!

  • 30 Juni 2006 - 14:35

    Je Boo:

    aapie, mis je nu al haha,vond het echt heel erg leuk zaterdag..jongenn je bent nog niet eens een week weg en nu al wilde verhalen haha dat wordt wat.
    vind het echt heel knap van je,helemaal alleen, maar ik zal altijd bij je zijn in je gedachten hahah ;)
    dikke kus je smurf

  • 30 Juni 2006 - 17:08

    Lynn:

    heey jordy:)

    wel balen van je bagage..:S
    maar khoop dat je het verder wel leuk hebt!
    K mis je wel hoor..

    maar vandaag ben k naar Eindhoven geweest met je mamma:D

    was heel gezellig en leuk!!
    lkkr nieuwe kleertjes:D:P

    heel veel plezier nog en k schijf nog wel een keer!!

    Vette kusz,,

    je niggie lynos;):P

    HoU VaN Jou!


  • 01 Juli 2006 - 16:00

    Jan Jansen:

    Hoi Jordy,

    Balen dat verhaal van Londen en je rugzak.

    Laat je reis er niet door vergallen.

    Gewoon een paar sokken, onderbroek en t-shirt kopen en je bent weer het mannetje!

    We hopen dat je binnenkort weer herenigd bent met je rug zak!

    Groeten,

    Elena en Jan

  • 01 Juli 2006 - 16:01

    Bounty:

    ze lopen weer te sturen he! ik hoop dat je luggage weer terug krijgt. spreek je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 133597

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: