doegg - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu doegg - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

doegg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

27 Juni 2006 | Nederland, Arnhem

Nou hier ff een berichtje zodat iedereen ook deze site weet te vinden.
Ik vertrek woensdag om 3 uur richting Amsterdam in de hoop niet teveel in de file te belanden. Om 19.25 staat mijn vlucht naar London Heathrow gepland en van daaruit naar hong kong. Die vlucht vertrekt om 21.15 en dan kom ik daar om 16.05 aan. wat ik nu gelezen heb is het daar aardig warm(34 graden) dus dat is wel positief. 2 Juli vertrek ik dan om 21.10 door naar Sydney en kom daar 07.55 aan.Ik ben blij dat ik zaterdag en zondag van iedereen afscheid heb kunnen nemen dan ga je met een goed gevoel weg.
Dit was dan mijn eerste bericht ik denk dat er nog vele zullen volgen.
Jordy

• 27 Juni 2006 - 21:02

Pavel:

ik ga je missen man ik meen het echt((Y)

• 28 Juni 2006 - 13:09

Gino:

Ja afscheidsfeest was leuk man. Als je terug komt moeten we maar een welkom terug feest houden ;). Maar veel plezier ouwe.

• 28 Juni 2006 - 21:38

Naique:

Kieeeet,
    Hou je goed jonge. Enne denk ook ff aan ons als je met 35 graden op het surfboard staat;)
    (Y)
    NAique

• 29 Juni 2006 - 11:34

Guido:

Jonge, maak er een leuke tijd van!

• 29 Juni 2006 - 17:34

Di Stefano:

Ey Jordy,

Je afscheidsfeest was zeker een groot succes en erg gezellig!!

Respect wat je gaat ondernemen! Ik weet zeker dat je daar "gouden" tijden meegemaakt maken. Stranden, vrouwtjes, zonnetje, surfen, Australië ontdeken enz. enz. enz. Veel plezier, maar ik ben overtuigd ervan dat het een groot succes wordt.

Ayo Stefan