vakantie, feesten,hereniging - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu vakantie, feesten,hereniging - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

vakantie, feesten,hereniging

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

18 September 2006 | Australië, Sydney

Hier weer een berichtje over mijn tijd in oz.

VERTREK

Eindelijk vertrokken uit Dirty Bundy. Voor me vertrek nog een vishengel en snorkelspullen aangeschaft oftewel het echte vakantie gevoel. Nog een afscheid gehad uit bundaberg maar daar weet ik niks meer van.... ook een leuk pakketje van het thuisfront gekregen heeel leuk cd'tjes en NEDERLANDSE boeken, echt briljant!! Ook nog leuk door me vertrek wat vrije dagen gehad dus ik met een grote groep naar Elliot Heads geweest. heel mooi strand met een eilandje in de zee. Wij zijn met een paar mensen naar dat eiland gezwommen ook kokosnoot meegenomen en op het strand gegeten. op het eiland lag het ook vol met zeesterren heel mooi. Dan nog 1 ding over dat eiland ze hadden daar champaine pools = zeg maar een door de natuur gevormde yakuzi heel gaaf want het was net alsof je in een warm aquarium zat met allemaal visjes en krabben om je heen.

NATIONAL DISASTER

Dan een nationale ramp... Steve Irwin A.K.A the crocodile hunter is door een pinfish(roggen van soms wel 2 meter met een grote puntstaart) in zin hart gestoken. Lullig einde maar het moest een keer gebeuren. Het leek net het andre hazes verhaal, iedereen was in shock! echt drie dagen kon je geen radio luisteren want het ging alleen maar over Mr.steve.

11 september

Ik al 6 uur wakker nog de mensen van me kamer ff gedag gezegd en dan eindelijk me autootje echt goed uittesten. Het zou namelijk een lange rit gaan worden van maar liefst 900km. Het begon al meteen mooi ROKENDE banden. Ik al in paniek snel naar de garage gereden en die de beste man zou even een kijkje nemen. naja hij een testritje gedaan en de auto reed ineens gewoon perfect:). Hij dacht dat de parkeerrem een beetje geblokkeerd had. Dus toen zonder problemen naar Agnes water gereden.. ik niet echt onder de indruk van dit dorpje al weer snel vertrokken,na eerst een kokosnoot te hebben meegenomen. Ik dacht nog ff leuk een national park in te rijden het leek toen of ik terug was op fraser island maar dan zonder een auto met 4WD, ik besloot op een gegeven moment om te keren wat ook vrij link is omdat je de kans hebt vast te komen zitten. gelukkig heb ik met me beetje Fraser ervaring me autootje eruit gekregen en als de duivel daar weggereden op naar cindy's birthday. Nog paar pitstops gemaakt op allerlei plekken en ook nog is 3 uurtjes in het donker gereden. Wat overigens best eng is op deze wegen. Volgens mij ben ik onderweg ook nog geflitst maja daar kom ik dan nog wel achter haha...:( Het is apart rijden op deze wegen omdat ze echt eindeloos zijn en het stikt van de dode kangaroos en slangen.,.. naja ik 9 in de avond aangekomen in arlie beach waar cindy net aan het werk was in een tent genaamd morocco's (wie verzint zoiets?) naja ik doodmoe daar binnen. Een paar gratis drankjes gehad van cindy en besloten ff met ze mee te gaan naar de club hier..... NIET DUS ik met me slaperige kop ff in de auto gaan liggen om te wachten tot ze klaar waren met werk.. ben ik in slaap gevallen. Goed he hahaha

12 september

s'ochtends ff gewacht tot cindy wakker was en toen met een paar mensen boodschappen gedaan voor haar verjaardag (BBQ natuurlijk we zitten in OZ) ik dacht eerst ff het tentje op te zetten voor we gingen BBQ duurde 2 uur voordat ik hem eindelijk er had staan hahah wel een hele gave tent trouwens die zat bij bij de auto inbegrepen en hij is behoorlijk groot:D toen snel naar de lagune(soort zwembad maar heel mooi gedaan planten, bruggetjes helder water -chloor en zout heel vaag- ) daar lekker gegeten en toen we terug liepen zagen we ineens chris aankomen....:D echt geweldig nog een nederlander van de fraser island tour. Hij intrek genomen in me grande tent en toen weer voorbereid op de avond. Ik was nog ff naar de tent gegaan en ben natuurlijk WEER in slaap gevallen.. bundaberg heeft me echt gesloopt haha. chris me nog geprobeerd wakker te schudden maar volgens hem was ik nie wakker te krijgen. om 1 uur werd ik dan wakker waar ik allemaal oproepen gemist zag staan. Ik me snel naar morocco's gehaast en toch nog uitgegaan.

13 september

heel beroerd opgestaan... beetje vochttekort maja wel snel hersteld en toen weer naar de lagune. nog ff lekker bij de mac gegeten wat gepooled en toen vroeg naar bed.

14 september

Ik en chris wat lekker nederlands voedsel gemaakt en heerlijk gegeten met cindy erbij. We wilden eigenlijk niet uitgaan maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr................. Rianna 1 van de barmeisjes was jarig dusss gingen we weerrrr.

15 september

weer lagune zoals altijd en weer uitgeweest o god ga echt kapot hahaha lijkt wel of ik weer in lorett de mar zit.

16 september

(Gefelicteerd vadertje)

weer lagune.... enz. deze avond was toga-avond in morocco's dus chris en ik heel snel ff een leuke toga gemaakt komen we binnen en je raad het al.. op de staff na zijn wij de enigste in toga. het werd wel heel erg gewaardeerd dat wij wel in toga aankwamen. Er waren trouwens wel mensen die in pyama kwamen. maja helemaal gesloopt lekker vroeg naar bed gegaan. Om 02:00 werd ik ineens wakker van geschreeuw achter onze tent. 2 gasten die al meerdere malen gearesteerd waren (gewoon een alocoholprobleem of drugs)zogenaamde vrienden van mekaar begonnen ineens te vechten met elkaar. het ging er hard aan toe tot 1 van hun besloot weg te rennen. politie kwam er alweer aan voor die gasten echt elke dag moeten ze opdrafen. naja die lui zijn nu wel weg gelukkig.

17 september

Lagune..enz tot in de avond toen heb ik natsumi opgehaald een meisje die ik nog kende van surfers paradise. Ook nog een bekende tegengekomen van Bundaberg was ook heel leuk. Wij zijn de ierse pub ingeweest wat heel leuk was. ze zonden daar Glasgow rangers tegen hibernian uit. toen we binnenkwamen was het een lawaai en mensen deden heel gek maar zo gauw het voetbal begon was iedereen gefocust op het scherm heel leuk. toen weer met zijn allen naar de club mama afrika geweest en weer een hele leuk avond gehad. pas om 6 uur naar bed gegaan.

Naja dit was weer even me update ik ga op de 28 september met cindy en chris enz. de whitesunday tour pakken en dat moet 1 van de mooiste dingen van australie zijn dus daar kijk ik al erg naar uit. ook ga ik ff niet meer uit kheb het gehad haha ik heb besloten ipv daarvan maar naar de Gym te gaan lekker sporten. heb ik behoefte aan. En ik heb geen zin om moddervet thuis te komen hahah. ohja ma en sjon wat een gave hond zeg:D hij is echt schattig. ik denk dat ik hier ook maar een hond haal net als remy van alleen op de wereld hahah..

  • 18 September 2006 - 14:22

    Iris:

    aapie jeetje wat een verhalen zeg, was een tijdje niet op je site geweest en hij staat al meteen weer helemaal vol. heb je niet een telefoonnr ofzo ,dan kan k eens een smsje sturen.
    je mag me natuurlijk niet vergeten na zoveel jaar ;)
    dikke kus!!

  • 21 September 2006 - 17:35

    Elena & Jan Jansen:

    Hoi Jordy,

    We zijn bij je pa aan het eten (spaghetti) en lezen nu je up-date.

    Lena vindt het leuk om je belevenissen te lezen.

    Goed om te lezen dat je aan het sporten bent, al dat gezuip is niet goed ... :)

    We zijn benieuwd te lezen over je volgende trip.

    Groeten,

    Elena & Jan

  • 25 September 2006 - 12:25

    Wout En Marije:

    Hey slaapkop!!

    Nou dat Airlie beach heeft je niet echt fitter gemaakt he;) Heel leuk om alles zo weer mee te krijgen en raar dat we precies weten waar jullie zitten en hoe het eruit ziet. Echt heel jammer dat we er niet meer bij kunnen zijn en dat de groep nog maar slechts 3 personen telt;)

    Whitsundays is echt vet gaaf, daar ga je geen spijt van krijgen!!

    We zitten hier echt met heimwee, t is gewoon niet eerlijk, haha.

    We spreken elkaar!

    Wout en Marije.

  • 26 September 2006 - 21:08

    Lauke:

    Hoooooooooooi Sjordiee! Altijd leuk om even jouw avonturen te checken :D En wat iris al vroeg heb je daar een nr? Is miss wel leuk he :) Nou sport ze! ben benieuwd naar je volgende verhaaltjes! xxxx Loekie

  • 27 September 2006 - 13:56

    Anita:

    Hallo Jordy ik zal de dames maar uit de brand helpen, Jordy's nummer is
    0061401402261.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 133511

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: