Het plan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Het plan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Het plan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

23 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een jaar van studie vond ik het weer is tijd om even lekker eropuit te trekken. Ik vetrek 27 juli met het vliegtuig naar Wroclaw in Polen. Daarna volgen Praag - Wenen - Bratislava - Budapest - Belgrado - SKopje - Athene - Tirana - Podgorica - Sarajevo en misschien nog de kroatische kustlijn waar ik vorig jaar erg van genoten heb. De vraag is of het financieel en qua tijd mogelijk is. De backpack heb ik inmiddels weer uit de kast gehaald. Na het stof eraf te hebben gehaald en alle speciale opslagplekken weer te hebben gevonden ben ik nu zo goed als gereed om te gaan.

  • 26 Juli 2009 - 12:45

    Jan Jansen:

    Hoi Jordy,

    Veel plezier met je reis!

    Je gaat naar mooie steden toe met een heel eigen geschiedenis.

    Ik hoor wel van je als je terug bent!

    Groeten,

    Jan

  • 30 Juli 2009 - 10:12

    Max :

    he jordy

    veel plezier in polen

    groetjes Max

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 133465

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: