Lolly 'f*cking' Pop - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Lolly 'f*cking' Pop - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Lolly 'f*cking' Pop

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

27 Maart 2007 | Australië, Melbourne

hello bin ich schon wieder,

Net weer een lange tijd werken erop zitten dus weer is tijd voor updaten...

De Grand prix

Daar stonden we dan weer om 9 uur s'ochtends te wachten op de baas... De dag begon al goed, wij dachten net ons formule 1 outfit te hebben... Blijkt dat we een outfit aan hadden van een ander bedrijf.. Dus weer omkleden in ons nieuwe outfit en met een pasje van een ene tim ross de grand prix binnen... Daar werden we met het golfkarretje opgehaald.. Net als alle pitspoezen die reden ook in zo'n golfkarretje:P Het was helemaal niet druk de eerste dag dus hoefde ik weinig hamburgers te flippen... Toen we klaar met werk waren zijn marleen en ik en een fransman en een belg!!! nog ff naar de formule 3 gaan kijken..

Vandaag was de formule 1 nog steeds niet begonnen dus was het nog steeds niet echt druk.. Ik Katherine(de baas) gevraagd of ik op de grand prix kon slapen en ja hoor ze hadden nog plaats achterin de vrachtwagen..:D dus eind van de dag ik me spullen gehaald en me in het kleine bedje verplaatst achterin de vrachtwagen.. Echt waar slapen op de grand prix wat een grap... Maja ook weer een mooie ervaring.. In de avond mocht ik alleen niet teveel bewegen, omdat de beveiliging overal rondliep...

De volgende dag voelde ik me net alsof ik deel uitmaakte van dit kamp.. Tony ( een man die overal fuck en cunt bij zegt) maakte me s'ochtends wakker.. Echt die man das me een figuur maar dat komt nog later in het verhaal;) DUS BLIJF LEZEN!! :P Dus ja in de ochtend het gebruikelijke recept van bacon and eggs.... lekker gezond...
en ja dan maar weer aan de slag met burgers flippen en dan soort ongein... Vandaag was het wel druk omdat nu de kwalificatie was.. Nederland weer laatste dacht ik:P naja wel grappig om te zien de pit van christian albers en spyker...hoe mensen zo in het racen kunnen opgaan snap ik niks van echt niet.. het is leuk voor een halfuurtje maja daarna had ik toch echt wel gezien... kwam goed uit want me pauze duurt maar halfuurtje:P Naja daarna weer terug naar me vrachtwagen en daar kwam onze lieve bazin aan met een goede maaltijd voor ons en een biertje:D Daarna heerlijk me hokje in en gaan pitten...

Laatste dag van de grand prix en de dag waar iedereen op heeft gewacht.. Om 2 uur begon het en raad is wanneer ik me pauze kreeg:D dus ik proberen foto's te maken en alles maja die dingen gaan zo hard... zelf op camera moest ik in slow motion nog kijken welke auto het nou was...ik heb het nog geprobeerd milan maar ferrari gaat te hard!! Toen het kabaal van het racebn eindelijk voorbij was en de dronken finnen de grand prix verlaten hadden kon ik ook uitchecken uit hotel grand prix:P Helaas alles zat vol in de hele stad:S ik al plannen gemaakt om me backpack bij een hostel te dumpen en dan de hele avond maar in de kroeg doortrekken ofsow... Maja ik had geluk iemand die geboekt had kwam niet opdagen en ineens had ik dus toch een plekje:D Die avond uitgeweest met marleen en rianne (andere nederlandse) en toen weer rustig me bedje in gedoken uhmmm uhmm.......

Marleen en ik besloten naar all Nation backpackers te gaan omdat daar veel mensen zitten die we kennen en omdat het een stuk goedkoper is... Wij met onze reutemeteut naar deze Bp en toen weer uit bij de hostel bar... Wat heel leuk was omdat het cabaret avond was... En goede cabaret ook nog is, dus was top....

Dag erna me vlucht veranderd!!! Voor de liefhebbers van mij.... ik kom ietsje eerder terug:( ik kom weer in nederland aan op de 28 juni, om 12:25!!! dit moest wel omdat me ticket verloopt op die dag... Maja ff wat leuks Ik vlieg dus nu de 16e naar thailand en kom daar om 23:15 aan... Weer een vlag om aan me Backpack toe te voegen.. Nieuw zeeland heb ik nog ff geen geld voor dus ik wahct even met dat boeken:P maja in de avond gingen de mensen in het park nog een drankspelletje spelen.. ik besloten daar niet aan mee te doen aangezien ik vroeg op wilde staan om te gaan sporten... dus ja op tijd naar bed...

S'ochtends ff 2 uur in het fitness centrum gezeten en flink vermoeid terug naar het hostel... Die dag op naar de derde job voor het bedrijf.. Wij dus op het treinstation met nog 3 mensen... En ja hoor hun hoefde niet meer te komen die dag... Marleen en ik wel:D harde werkers he;) dus wij op naar Avalon Airshow... Daar zoals gewoonlijk weer gewacht tot we werden opgepikt.. En toen in onze nieuwe crib ingetrokken... Een caravan:D Waat een grap dus maarleen en ik ff Mtv crips nagedaan bij de caravans...Lol....later op de avond kwamen er nog een paar mensen bij die we al kenden...

S'ochtends vroeg op in een extreme kou
!!! Bleek dat we niet met Red mee konden rijden dus stonden we weer:S pakte goed uit want nu konden we met de katherine en darren meerijden en die gingen eerst nog boodschappen doen enzo.. dus wij bier gehaald en wijn:P en toen op naar de airshow..... daar een rustige werkdag gehad ..

Ik ben het typen een beetje zat dus als je de rest wil weten kijk dan op

marleenzonneveld.waarbenjij.nu

ik doe de rest later wel een keerr......
Naja gina gefelicteerd en dennis gefelicteerd
Dikke kusssss

  • 30 Maart 2007 - 09:06

    Oma:

    hoi jordy
    je berichtje gelezen
    blij dat je terug komt
    ikheb dit zelf getypt
    goed he
    hier is alles goed
    groetjes oma lona

  • 06 April 2007 - 15:10

    Denise:

    Hoi Jordy,

    Hoor van marleen dat alles goed gaat en jullie het nog steeds naar jullie zin hebben. Alleen had ze me nog niet verteld dat jij ook naar Thailand ging. Zelf ga ik 17 augustus voor 2 maanden via Bali naar Thailand. Dus als je dan uitgebreidt beschrijft hoe het daar is en wat ik moet doen kijk ik af en toe stiekem op je site;)

    Veel plezier nog enne....luisteren naar Marleen he=)

  • 18 April 2007 - 17:55

    Agle:

    Hoy Jordy,

    Het zit er bijna op voor jou, dus ik dacht : laat ik toch nog maar eens ff een berichtje voor je achterlaten.
    Goede reis terug en let goed op je spullen.
    Geniet er nog maar goed van deze laatste periode.

    groetjes agle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 133471

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: