Belanda in bali 2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Belanda in bali 2 - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Belanda in bali 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

01 Februari 2007 | Indonesië, Bali

He hier weer ff een berichtje.. ook omdat ik weer grappig nieuws heb.... Ik heb het weer voor mekaar gekregen me vlucht te missen...:S Niet zo'n ramp, meer een geluk bij een ongeluk want nu blijf ik nog een paar daagjes langer ghehehe tot 4 februari... en ik hoefde maar 20 dollar bij te betalen mooi toch? naja hier ff wat ik de laatste dagen heb uitgespookt...!

26 januari

Voelde me al wat beter na het befaamde bali belly... In het zwembad 2 amerikaanse meisjes ontmoet... jessica en carmen... In de avond had ik alleen al met iemand anders afgesproken... dus ff lekker uit eten geweest en toen Aroma therapy... massage van een uur voor 9 dollar hahaha daar kun je het nog is voor doen ofniet....? Ik was nog niet in staat echt te eten.. ik een soepje besteld die me maag al helemaal deed omkeren... Ik heb er geen hap van genomen sow vies... afscheid genomen van karina en vroeg naar bed gegaan...

27 januari

Met de 2 amerikaanse meisjes naar oluwatttu (ofsowiets) geweest! Dit is een geweldig strand tussen de rotsen! daar wat tijd doorgebracht maar noodgedwongen weggegaan omdat het er stikte van de zandvlooien! Toen naar Dream land(klinkt goed he?) wat ook weer een geweldig strand was, daar uit een kokosnoot gedronken en genoten van het goede leven.... het werd zelf nog beter!! we vertrokken daarna naar jimbara(ofsowiets) waar je verse vis kon eten... je kon echt letterlijk de vis en de kreeft aanwijzen die je wou eten... Dus wij Kreeft van 1.3kilo genomen en barramundi en king prawns en salade..... echt een koningmaaltijd onder de neergaande zon... Ook staat er zo'n leuk bandje aan je tafel die verzoeknummertjes speelt... Dolgelukkig terug naar het hotel en dit alles met de taxi die we eind van de dag 12 dollar hoefde te betalen:D In de avond gezellig uitgeweest waarna we over het strand terug naar ons hotel zijn gelopen!!

28 januari

Dit is een dag die ik nu wat vaker heb... Gewooon CHILLLENN!!!! Beetje bij het zwembad liggen bruinen... laatst vroeg iemand me of ik indonesisch bloed in me had hahaha.... En elke dag gaan we luxe uit eten voor lunch en avondeten... ik bedoel voor lunch eet ik Snapper! best een luxe vis... ideeen over huisje kopen hier?!?!?!? Carmen is er van overtuigd om hier in Bali te leven, zegt wat over het eiland of niet? naja beetje gewone dag gehad en vroeg gaan slapen..

29 januari

Vandaag weer naar een ander strand geweest... bij een 5 sterren hotel... Daar heb ik geprobeerd te surfen maar het was overduidelijk dat ik lessen nodig heb hahaha... voor de rest niet veel anders gedaan dan normaal...:P

30 januari

Weer bij het zwembad gelegen en heel veel gechilled..... Weer is voor de massage gegaan en ook uit eten geweest, eigenlijk veranderd er niet veel elke dag hahaha:P

31 januari

Vlucht gemist!!!! schijnbaar had ik al in de ochtend moeten vertrekken en niet in de hand... Ik dus naar quantas gereden en daar me vlucht gewijzigd... het is de laatste avond van de meisjes dus zijn we gezellig uitgeweest... vrij dronken naar huis huis hahah en ja dat was het dan....:S:P

Zoals je ziet begin ik wel erg lui te worden...als dat al niet een beetje het geval was..:P Zodrek gedag zeggen tegen de amerikaanse meisjes en dan nog paar daagjes gewoon bruinen:D en dan begint het tweede deel van australie.... Nou iedereen weer up 2 date...!

Bye bye

  • 01 Februari 2007 - 10:44

    Jan Jansen:

    Hoi Jordy!

    Goed bezig man!

    Ik ben een beetje jaloers op je ... Indonesich eten, bier, ondergaande zon etc!

    Veel plezier nog de komende 14 dagen.

    Vraagje: Wilde je eigenlijk wel weggaan van Bali?

    Groetjes,

    Jan

  • 01 Februari 2007 - 19:27

    OMa LOna:

    Hallo jordy
    een leuk verhaaltje fijn dat je je vlucht heb gemist:P en nog veel plezier deze laatste dagen op bali kusjes oma:D

  • 01 Februari 2007 - 22:59

    Jacqueline:

    Ha Jordi,

    Wat heb je toch weer allemaal meegemaakt!! Heerlijk je ervaringen te lezen, ik zwijmel iedere keer weer als ik het lees!!! ga zo door....... en GENIET!!!!!!!!!!! (maar dat doe je toch wel.... lijkt me zo ;0)))

    Liefs Jacq.

  • 01 Februari 2007 - 23:00

    Jacqueline:

    PS heel vervelend voor je hoor............ dat je je vlucht gemist hebt.................................................................................................................NOT!!!!!!!!!

    Is prima zo toch??? ;0)))

  • 01 Februari 2007 - 23:02

    Jacqueline:

    Ja.........ja, probeer het maar eens hoor......... uitgekiend om 00.00 uur een berichtje te schrijven..........
    lijkt makkelijk............. is het niet..............................................................................................................;0))) helemaal uitgekiend.
    xxxxxxxxx

  • 02 Februari 2007 - 14:44

    Jenny!!:

    Hey jordy!
    heel erg leuk dat ik een kaartje van je heb gekregen!!en de sleutelhanger is ook leuk, ik hoop dat ie echt geluk brengt!
    de auto hebben we nog niet maar die komt binnenkort wel, en dan komt die sleutelhanger zeker wel aan de sleutelbos!
    nog heel veel plezier die laatste dagen op bali!
    niet te bruin worden hé, hier is iedereen zo wit als een melkfles!!
    groetjes kusjes Jenny

  • 06 Februari 2007 - 11:01

    Cindy:

    Jordytje!

    Ik lees je verhalen terwijl ik aant werk ben. Ik wens en wens en wens dat ik daar ben, maar het werkt niet.. ik zit nog steeds hier en ben niet stiekum overgevlogen. Jordy, wat een actie om je vlucht te missen... Pannekoek he! Snel samen stappen als je hier bent he!! Geniet ervan en ik hou je in de gaten!

    Jordy is de beste!!

    Dikke knuf Cindy

  • 20 Februari 2007 - 19:45

    Sia:

    Hee aaap:D!
    Leuk om te lezen dat het nog steeds zo goed met je gaat! Op moment gaat t bij mij iets minder, mja na 3dgn carnaval mag dat wel haha! lieverd, geniet er nog maar lekker van!

    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 133457

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: