Laatste berichtje vanuit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Cairns

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

18 December 2006 | Australië, Cairns

Hi everybody, hier dan weer is een berichtje vanuit Cairns. Ook meteen het laatste berichtje, aangezien me moedertje en sjonnie hier naar toe vliegen.. Dat betekent nog 9 dagen werken voor mij:D Daarna geen kebabs meer voor mij! Ik eet ze ook niet meer haha. We hebben ook besloten een nieuwjaarsduik te nemen. Duiken op het great barrier reef;) Lekker met oudjaar tussen de haaien en kwallen en andere gevaarlijke zeewezens. Hopen dat ik niet met 1 been het nieuwe jaar in ga:P Me plannen om vanuit Darwin naar Bali te vliegen moet ik ff uitstellen, omdat er schijnbaar geen vluchten zijn vanuit Darwin...:( dus reis ik door tot aan Perth en neem daar het vliegtuig naar Bali! Met Ma en sjon gaan we de mooie route afleggen van Cairns naar Darwin, een kleine 2800km! en we hebben 12 dagen ongeveer om het te doen dacht ik!??!?!? Onderweg Veel woestijn maar ook veel regenwoud! Dus, the best of both worlds!

Hier in Cairns leef ik een beetje het dagelijkse leven. Maar toch af en toe gebeurd er wel is wat....! 2 weken terug besloot 1 van me franse collega kebabmakers er met het kassageld en het geld van de geldemmer(900 dollar) ervandoor te gaan! Niet echt verstandig want hij word nu overal gezocht.. ik ben onderweg naar het werk ook al een keer aangehouden omdat ze wilden weten of ik ik wist waar hij was... "je ne se pas english":P

Voor de rest me roommates uit amsterdam " bianca en dirk" zijn ook deze week vertrokken naar nieuw zeeland.. Ze hebben een hoop spullen achtergelaten, zoals eten! wat nou toevallig 1 van me favoriete hobby's is! Koken doe ik elke dag aangezien ik kebab ECHT niet meer eet en Mcdonalds ben ik nooit echt fan van geweest...

Helaas zal me kerst dit jaar niet zijn zoals het moet zijn aangezien het 32 graden gemiddeld is pffffff en dan ook nog is geen familie of een een kerstboom, Lonely christmas. Naja ik werk toch met kerst dus dat is prima...haal ik volgend jaar wel dubbel in...Ik ga deze kerst in het zonnetje liggen bij het zwembad of zoiets:D

Ik werk hier veel nachtdiensten op het moment:( dus weinig uitgaan helaas. Als ik uitga is het met maatje Vadim. Ik hoop dat ik binnenkort ook ff me verhalen kan ondersteunen met foto's maar ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe camera. Ik hoop morgen de tijd te vinden er 1 te kopen....

Naja eigenlijk was dit weer een beetje het verhaal, Ohja Iedereen moet echt de film Borat zien! Echt ik heb alleen maar gelachen!

Ik wil iedereen een fijne kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar!

See you later!

• 18 December 2006 - 06:21

Jan Jansen:

Hoi Jordy!

Storm overleefd zo te lezen!
    Lekker man Kerst met 30 graden ... ik heb daar goede herinneringen aan.

Bak ze nog even in de kebab palace! :)

Ik kijk uit naar je reisverhalen en je foto's!

Succes de laatse dagen in Cairns.

Groeten van Elena en Jan

• 18 December 2006 - 06:22

PS:

Ga je nog een bezoekje brengen aan Alice Springs?

• 18 December 2006 - 14:00

Jenny:

heey jordy!
    jij ook een hele fijne kerst bij het zwembad hihihi en een gelukkig nieuwjaar!leuk om straks weer foto's te kunnen zien!

nog heel veel plezier daar!
    groetjes -xxx- Jenny

• 19 December 2006 - 14:05

Paul Sandra J+M+A:

Hee Jordy

Bij ons is het ook geen witte kerst maar we willen graag met je ruilen.

Raar idee zo heet en nog verbranden van de zon !

Veel (reis)plezier

Jij ook een goede Kerst en Gelukkig Nieuw Jaar !!

• 22 December 2006 - 14:19

Cinneke:

ha maatje!

Jij bakt ze raak zo te lezen! Helemaal te gek! Heb je je post al ontvangen? Niet eerder weggaan dan dat je het ontvangen hebt he, want het kostte wat moeite.. Ik wil jou ook een hele fijne kerst en jaarwisseling wensen. En als het ff niet lekker gaat, dan bel je gewoon. Ik zou net als vele anderen supergraag met je willen ruilen!! Te gek man, ik wacht ook op de foto's!

Dikke knuffel uit Brabant, Cindy xox

• 23 December 2006 - 13:04

Barrie,:

he jordy,
    ik heb je te lang niet meer gesrpoken eigenlijk, aan al je verhalen te lezen, heb je t daar harstike leuk. jammer toch dat je niet met kerst bij ons ben :P haha hoop je snel keertje te spreken

• 24 December 2006 - 20:07

Hans En Roxana:

Beste Jordy,
    Heel bijzonder dat je ons een kerstkaart gestuurd hebt.Bedankt nog.Ik weet hoe jij van het "kerstsfeertje" houdt,dus dat is daar even doorbijten in je eentje.Mischien maak je dat nooit meer mee.Als troost kan ik je zeggen dat 3 graden boven nul met een waterkoude mist,ook niet alles is.Zo nu moet ik eindigen want mijn kebab staat koud te worden.
    Veel plezier en geluk toegewenst van Hans en Rox.

• 26 December 2006 - 10:35

Jacqueline:

Ha Jordi,

Ik sprak net John, wilde je moeder en Esmeé hele fijne weken wensen, maar ze waren al vertrokken!! Ik wens jou een ontzettend fijne tijd met ze, (toch wel de twee belangrijkste vrouwtjes in je leven) toe, en een heel fijne jaarwisseling. Balen voor John en ook ook wel voor jou, tja, shit happens.
    Maar nog even en je kunt ze in je armen sluiten, een zalig gevoel moet dat zijn voor beiden. Geniet ervan!!!!!
    Liefs Jacqueline

• 26 December 2006 - 11:45

Marion:

Hallo kebab koning,

Wij vonden het echt super om gisteren weer even jouw stem te horen. Nog even doorzetten en de kerstdagen zijn alweer voorbij. Terwijl jij achter de Kebab staat zijn wij weer bezig met ons kerstmaal, gewoon gourmetten zoals zovelen.

Wij, Gina en ik, zijn nog even op zoek geweest naar de foto met de dolfijn maar wij hebben deze niet kunnen vinden. Misschien dat jij een keer door kan geven welk nummer het is of de foto een keer naar ons email mailen.

Moest jou van Jerremy ook nog de groeten doen, hij heeft jou anderhalve week geleden ook een kaart gestuurd dus volgens mij ligt er op het postkantoor wel een en ander te wachten op jou.

Lief neefje (wat een geslijm he?) doe het rustig aan en doe jouw moeder en zusje de groeten van ons allemaal en heel veel plezier met het duiken en de rest van jullie reis.

Tot gauw!

Dikke knuffels en kusjes,

Marion (en natuurlijk Silvio, Gina en Milan)

• 30 December 2006 - 19:22

Marion:

He? Waarom geen bericht van de familie???
    Alles naar wens en alvast een goede jaarwisseling. Zal proberen te bellen.....

• 01 Januari 2007 - 20:56

Sia:

Hoooii aaaap!
    wilde je eventjes de beste wensen komen geven! Dus bij deze: GELUKKIG NIEUWJAAR!

Kusje

• 02 Januari 2007 - 14:49

Suus:

Heeeeeeeeeeee Jody,

Hoop toch nog een beetje leuke dagen gehad....en anders doe je het maar ff over met je moeder en Esmea, toch!

Duik ze, geniet ervan en natuurlijk een heel goed en avontuurlijk 2007....

Groetjes en liefs van Suus

P.s. alle vingertjes zijn nog steeds te tellen.....beetje doof van de nitraat-bommen weer 's..........