Life in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Life in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Life in Cairns

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

22 November 2006 | Australië, Cairns

He hier dan een berichtje, ik dacht het word weer is tijd. Ik heb niet echt trek om weer elke dag te beschrijven dus ik vertel wel een beetje wat ik zoal doe..

Zoals de meeste al weten heb ik me eigen appartement waar ik me wel goed vermaak.. Vooral door middel van TV met de sipmsons als me favoriete programma... jullie denken vast wat een gek zit ie in australie verspilt die zijn dagen met films kijken... naja Cairns is nou eenmaal SAAI kan er niks aan doen... Kan wel elke dag willen duiken maja dat zit er niet in he(financieel)Al moet ik zeggen dat me het wel goed gaat met de centjes aangezien ik gister me auto heb verkocht.....:D voor dubbel de prijs waar ik hem voor had haha.. het stelletje dat hem heeft gekocht valt me allleen constant lastig met vragen en ik word er een beetje gek van.. leer je eigen boontjes doppen..! Ga ik ze zodrek ff vertellen want ze willen me WEER spreken... heel vermoeiend..

naja voor de rest heb ik ook al 3 weken een baan hier in een kebabzaaak.. haha leuk toch? verdient niet extreem veel maja ik wil het nou ook niet hard werken noemen.

Ik moet hier ook een hoop leuke mensen zoals 1 genaamd jonno!! Wat een maf is dat oudere vent met weinig tanden in zijn mond maar die wel constant blijft praten en kwijlen.. hij spreekt ook tegen iedereen... en hij loop de hele dag in zijn australie boxershort rond!! Mooi dat ie ook tig keer de zelfde dingen zeg, zoals vandaag heeft ie wel 100x achter mekaar barmy army gezegd... voor diegene die dat niet kennen de barmy army zijn de engelse Cricket fanaten die helemaal naar australie vliegen voor een cricketwedstrijd tussen australie en engeland.."The Ashes" genaamd..

Ik ga hier vooral uit met een duitse/russiche gozer wadin genaamd. Ook een leuk persoon die zich kenmerkt door altijd hetzelfde yankee petje te dragen en elke avond een verschillend meisje mee naar huis te nemen...

In me appartement zit nog een duits stelletje en een nederlands tsel naja die nederlanders zijn inmiddels uit mekaar maja leven nog wel in hetzelfde kamertje..

Verder nog een feitje praat niet met aboriginals want dan heb je grote kans dat de hele familie je gauw staat op te wachten.. dat is wat mij en wadin overkwam!! gellukig met slap gelul nog veilig thuis gekomen hahah..

Ohja marion en oma ik heb de kaartjes gehaald...dankjewel :D

Uhmm ja voor de rest.. ik voel me nu een beetje ziek dus ben niet echt in een schrijf mood! Zodrek naar huis en ff tukje doen denk ik...

dus hier hou ik het effen voor gezien..
Groetjes everybody !!!

  • 22 November 2006 - 15:38

    Kiki:

    Jordy! leuk hoor om al je verhalen te lezen en je foto's te bekijken! erg mooi allemaal... ben erg jaloers! ik hoop dat alles goed met je gaat, maar je hebt vast de tijd van je leven! hier alles goed in het koude nederland... have fun nog voor die paar maanden!
    dikke kus kiki

  • 22 November 2006 - 17:03

    Jenny!!:

    heey jordy!!
    ik heb al je verhalen gelezen, ik vind het egt zoo gaaf!als ik die fot's allemaal zie dan wil ik er ook wel een keer naartoe!!!
    je moeder was hier zondag op de verjaardag en die vertelde dat het goed met je gaat ( mooi zo) en dat ze snel naar je toe kome, lekker same kerst vieren!!
    nog heel veel plezier daar!
    Groetjes Jenny!

  • 23 November 2006 - 07:08

    Jan Jansen:

    Hoi Jordy!

    Eerst maar eens beterschap wensen met de gezondheid!

    Leuk om je belevenissen weer te lezen, ik vind de saaiheid wel meevallen knul!

    Goed werk van die auto! ... beetje vervelend van de kopers. Doet me denken aan een ander verhaal (e-mail ik je wel).

    Had je contact met mannelijke of vrouwelijk aboriginals? :)

    Well CU mate!

    Jan

    PS Weinig hier te melden, na een maandje veel te hebben gereisd in Engeland, Schotland en Frankrijk wordt het weer een beetje saai op mijn werk. Weinig lessen, maar veel ontwikkelwerk achter de computer.

  • 25 November 2006 - 03:25

    Chris:

    Hi maatje! Klinkt goed, gaaf je ff te spreken van de week! Hopelijk zing je het nog ff uit in Cairns! See ya laters!

    groets mij

  • 28 November 2006 - 20:20

    Cinneke:

    Ha Jordytje!

    Zo te lezen gaat het nog goed met je he. Ook al is het een beetje saai zeg je, geloof me, zoveel beter dan Nederland. Nee geintje, het valt wel mee hoor. Tis gewoon zo dat er niks veranderd is. Tis leuk om iedereen weer terug te zien, maar dan heb je het ook wel gehad. Ben jaloers op je, en ook op je baan in de shoarmatent, is dat niet het paradijs op aarde al die heerlijke broodjes schaap? Ik zou zeggen, geniet van elke seconde, ik denk aan je en wens je alle plezier die je nodig hebt! Mis je!!

    Dikke knuffel Cindy

  • 29 November 2006 - 10:52

    Suus:

    Hee Jodiiii,
    Ff jou beterschap wensen....enne eet niet teveel broodjes Kebap hoor!
    GroetjensssssssSuus

  • 05 December 2006 - 00:59

    Naique:

    Ha die Kiet,
    Lachen om zo al je verhalen te lezen man! Hou je rustig daaro.

    ciao,

    Naique

  • 07 December 2006 - 21:34

    Jan Jansen:

    Hoi Jodokus!

    Alles goed in down under?

    Hier is alles OK! Beetje warm en heel veel storm en regen ... shit weer dus.

    Maak je je al op voor het bezoek van je moeder?

    Groetjes,

    Elena en Jan

  • 15 December 2006 - 20:02

    De Gruijter:

    Gast..
    Hoe is het? Lees je verhalen zo nu en dan.. Tegek! Geniet ervan.. Laters...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 133499

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: