Thai nog ff niet zo fraai - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu Thai nog ff niet zo fraai - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Jordy Krasenberg - WaarBenJij.nu

Thai nog ff niet zo fraai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jordy

21 Juni 2007 | Thailand, Phuket

Hier dan ff een berichtje,
Me laatste dagen in Sydney waren leuke dagen, niet echt uitgeweest aangezien ik op budget zat...
Afscheid genomen van mensen van het hostel en toen weg van australie.. ff moeilijk momentje...

De vliegreis was good verzorgd... Quantas toppertje...
Eenmaal in Thailand wou ik niets liever dan naar me hotel en me bed.. De taxi zette me bij de verkeerde Ibis af dus moest ik weer een taxi nemen naar de goede IBIS... Eenmaal daar lekker relaxed mooi kamertje alles top....

Dag erna beetje bangkok verkend... Uren gezocht naar een plek waar ik de bus voor phuket kon boeken maar dat was heel moeilijk vooral omdat de thaise mensen me vaak de verkeerde richting op stuurde... Eindelijk kreeg ik een chauffeur die me bij de goeie plek afzette... Daar alles geboekt inclusief slaaplek in phuket... Helaas liegen ze met alles en zijn het dikke afzetters... eenmaal vlak bij phuket moesten we nog is 20 eurie bij betalen, anders kon je 6 uur wachten voor de bus kwam pfff...

Maja de hele dag nog bangkok afgereisd O.A de grote gouden budhha....maja in de avond dan vertrokken voor een lange busreis waarvan de airco veel te hoog stond en de films alleen maar haperde...
maja toen dat gezeik met die bus... En dan eindelijk de dag erna in Phuket... Toen bij het Gasthuis uitgestapt en wat bleek weer teveel betaald voor de kamers vanuit het reisbureau en dan ook nog is geen airco, geen warme douche, geen tv.... en een keihard bed.. jottem kan het nog beter, jaaa ook njog is me kadootje voor esmee en ma kwijt geraakt...... een zilveren ring met een robijn en voor zusje twee wit goud oorbellen met diamant pffff...

Anyway ook het weer zat niet mee regen regen en nog is regen....dus ik was niet echt blij die dag... In de avond nog uitgeweest maar ik kwam tot de conclusie dat net als in bangkok alle barren vol zitten met Hoeren en Ladyboys... Pffff Contact maken met europeanen zit er niet in want grotendeels van de mensen hier zijn mannetjes die varieren van 40 tot 80 dus leeftijdsverschil... dus hele avond met paar gasten van de bar spelletjes als 4 op een rij gespeeld en dammen en dat soort dingen.. uiteindelijk iets teveel gedronken, verslavende spelletjes!!! dus toen naar het gasthuis....

Dag erna niet veel gedaan want voelde me niet zo goed... Het eten hier is gevaarlijk, geen kip voor mij of dat soort ongein.. ik hou het op zeevoer of vegetarisch... Vandaag eigenlijk niks gedaan en beetje vroeg naar bed...

Vandaag besloten een scooter te huren en het eiland te verkennen... Dus de hele dag in de weer geweest.. en vergeten zonnebrand te kopen dus behoorlijk verknetterd.... ook nog na de film geweest wat wel grappig was omdat voordat de film begint iedereen respect betoond voor de koning, en op het scherm krijg je dan allemaal filmpjes te zien van de koning.. ik had moeite me lach in te houden... Oook de film hield er op een gegeven moment mee op... dus die werd later weer teruggespoeld en weer opnieuw bekeken hahah..
Me scooter was overigens wel cool hij gaat maar liefst 95km/p uur.... je rijdt hier dan ook over de snelweg met de scooter....

Het is moeilijk om contact te maken hier aangezien de thai weinig engels spreken en touristen hier komen voor andere dingen....

Dus eigenlijk wil ik gewoon naar huis... Het is vast super hier maar niet als je alleen gaat dat is me nu wel duidelijk... oook heb ik trouwens van gasthuis gewisseld die wel airco had en tv en warme douche!!!

Ik ga nu gewoon me tijd hier beetje uitzitten, maar eigenlijk ga ik net zo graag naar huis... Vooral nu ik esmee's diplomauitreiking heb gemist:| Maja ik ga proberen nog een beetje een kleurtje te krijgen en dan ben ik gauw weer terug...

Tot gauw

  • 21 Juni 2007 - 16:21

    Marion:

    Kun wij jou helpen om deze laatste dagen door te komen?

    - Het regent hier en het is koud....
    - De diploma uitkering van Esmee duurde maar liefst 2 uur. Luisteren naar mentoren die zichzelf geweldig vinden.
    - Het is nog steeds koud en het wordt nog kouder (17 graden).
    - wij moeten allemaal werken....
    - alles is hier harstikke duur.
    - volgende week de diploma uitreiking van Renzo. Weer van die geweldige mentoren die zichzelf graag horen praten!
    - de was moet gestreken worden enz enz.

    Kortom, probeer nog even te genieten van jouw verworven vrijheid maar wij zijn wel blij als jij weer thuis bent. Tot gauw!!!!!!

    Marion xxxxxxxxxxx

  • 22 Juni 2007 - 07:03

    Suus En Annie:

    Heij Jordy,

    Ff berichtje vanuit de jungle! Was gezellig cocktails maken gister. Al iets leuks gedaan met je tientje? :D

    Succes nog tussen de ouwe viezerikjes!!!
    xxx

    ps: we zitten in een boomhut

  • 22 Juni 2007 - 09:02

    Pavel:

    ouwe geniet er nog ff van en dan zie ik je snel en dan gaan we ouderwets weer een bierie drinken

    goede vlucht en zie je snel(Y)

  • 22 Juni 2007 - 09:20

    Marleen:

    Hay broeder,

    Ja gewoon volhouden! Als je terug bent zie je pas wat je mist! Ik ben alweer aan het werk en dat is ook niet alles;)
    Laat me het weten als je terug bent want dan gaan we even dik bouncen hahah

    Kus

  • 22 Juni 2007 - 21:54

    Jan Jansen:

    Shit Jodokus,

    Verevelend dat je het zo slecht naar je zin hebt!

    Was 'ff'bij me langs gekomen ... ik ben net terug van een paar dagen Shanghai: toffe stad!

    Groetjes en 'ff'volhouden!

    Jan

  • 25 Juni 2007 - 14:02

    Suus En Annie!:

    Je had naar Koh Phangan moeten gaan! Je had het hier fantaaaaastisch gevonden! Hopen dat je het nog een beetje gered hebt en dat je veilig weer thuis bent!
    xxx Suus en Annie

  • 26 Juni 2007 - 15:52

    Marieke:

    wow jordy.. ik ben echt zwaar onder de indruk van al je foto's (had er geeneen gezien, dus ben nog nie alles gezien) lang niet gesproken ook! ik zit nooit op msn of ff snel maar wist wel dat je naar australie zou gaan, heb je afscheidsfeestje 100 jaar geleden gemist weet ik :P ik ga later nog es je verhalen en foto's bekijken. nog veel succes en spreek je hopelijk nog eens. xxx marieke

  • 28 Juni 2007 - 08:55

    Marleen:

    Hay broeder,

    Ben je veilig thuis?!
    Mn telefoonnummer is 0630022923, ik heb namelijk geen nr van jou en het is nu toch wel tijd om te gaan partyen!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Jordy

Actief sinds 18 Juni 2006
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 133474

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 14 Februari 2015

Kiele Kiele Koeweit

03 Juli 2010 - 03 September 2010

Back in the USSR

27 Juli 2009 - 28 Augustus 2009

Oost-Europese interrail

28 Maart 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

02 April 2012 - 30 November -0001

Mi Viaje A Tráves de Las Américas

Landen bezocht: